Wakacje zawsze spędzam w kraju

Mam taką zasadę w swoim życiu, że wakacje zawsze spędzam w naszym pięknym kraju. Przekonałem do tej zasady żonę i nauczyłem tej zasady swojego synka, który za chwilę skończy siedem lat. Ale im wcześniej tym lepiej, żeby zrozumieć w jakim pięknym kraju żyjemy. Spędzanie wakacji nie wynika u mnie z jakiegoś patriotyzmu czy tym bardziej z oszczędności. Po prostu uważam, że mamy tyle pięknych miejscowości turystycznych, że szkoda czasu na zwiedzanie tych zagranicznych. Za granicę można dzisiaj wyskoczyć na weekend.

Na kolejne wakacje do Krynicy Zdroju

noclegi krynica zdrójNa początku każdego roku siadamy sobie naszą trójką i wybieramy miejsce na kolejne wakacje. Przeglądamy mapy i przewodniki – oczywiście te w wersji online, bo jesteśmy nowocześni. Długo się zastanawiamy nad atrakcjami turystycznymi oraz nad tym, w jaki sposób spędzimy kolejny urlop. Jeśli chcemy spędzić go całkiem na leniwo to oczywiście decydujemy się na nadmorskie kurorty. Tak jak w poprzednim roku, gdy wakacje spędzaliśmy nad Bałtykiem. Nasz kolejny urlop postanowiliśmy spędzić maksymalnie aktywnie fizycznie. Znajdziemy na pewno czas na odpoczynek, ale głównie chcielibyśmy pozwiedzać i powędrować. Przeglądając oferty turystyczne z całego kraju trafiliśmy na niewielką miejscowość w województwie małopolskim. Miejscowość ta nazywa się Krynica Zdrój. Na zdjęciach i na wirtualnym spacerze wygląda naprawdę bardzo atrakcyjnie. Znaleźliśmy też bardzo tanie noclegi Krynica Zdrój, które dodatkowo miały opcję pełnego wyżywienia. Zdecydowaliśmy się właściwie od razu, tym bardziej, że w tym mieście jest mnóstwo ciekawych rzeczy do zobaczenia. A co więcej – miejscowości obok są równie ciekawe jak ta, którą wybraliśmy. No i postanowiliśmy od razu zarezerwować te noclegi i już więcej nie szukać. Zawsze gdy szukaliśmy wakacji to przekonywaliśmy się, że pierwszy wybór zawsze jest najlepszy. A im dłużej się nad czymś zastanawialiśmy tym trudniej się było finalnie zdecydować. I na kolejne wakacje jedziemy na samo południe naszego pięknego kraju.

Każde wakacje spędzone w Polsce potrafią dostarczyć niezapomnianych wrażeń. W naszym kraju można znaleźć miejsca na idealne i wymarzone wakacje. Można się zrelaksować i wylegiwać nad Bałtykiem, ale można również znaleźć miejscowość do zwiedzania i aktywnego spędzenia wolnego czasu. Nasza rodzinka na kolejne wakacje wybrała Krynicę Zdrój. Nie mogę się już wprost doczekać na tygodniowy wypoczynek w tej pięknej miejscowości. Fajnie, że udało nam się zarezerwować niedrogie noclegi i to z pełnym wyżywieniem.